Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Tajwan - sesja.












6 komentarzy:

  1. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17261837

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna! Od niedawna obserwuję Twojego bloga i z zainteresowaniem się w niego wczytuję ^^ Sama trochę bawię się modelingiem, ale niestety natura nie obdarzyła mnie długaśnymi nogami i wysokim wzrostem na wybieg, bo mam tylko 169cm ;p Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na następną notkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w modelingu nie zawsze wzrost jest na pierwszym miejscu, jesli modelka bedzie miala w sobie to cos, to rowniez sa duze szanse ze rozwinie sie w tym kierunku ;) Dziekuje Ci bardzo ;) Notke dodam jak troszke odpuszcza mi w szkole , bo narazie jest tego sporo !;)

      Usuń
    2. No myślę, że jest coś w tym co mówisz :) sama planuję się tym zająć na poważnie po maturach. No i nie jesteś sama w nawale nauki ^^

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog podoba mi się i piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie , może tez Ci się spodoba :)
    http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń